Waardering van De Keizershof - Utrecht op 14 mei 2010

6.0

Mijn gevoel over dit huis is positief. De zusters zijn lief en behulpzaam. Natuurlijk kan er altijd iets beter. Als ik bijvoorbeeld bel, moet ik dikwijls behoorlijk lang wachten. Maar ja, ze hebben te weinig personeel. Ik heb geen idee op welke zorg ik recht heb, maar het gaat wel goed zo. Als ik bijvoorbeeld naar de wc moet, kan het zo zijn dat ik lang moet wachten. Maar de zusters laten wel weten dat ze mijn bel hebben gehoord. Ze zullen het wel besproken hebben. De liften zijn verschrikkelijk, er zijn er niet genoeg. Mijn kamer is prachtig, maar het balkon is niks. Het balkon is te klein en ik kan er niet komen met mijn rolstoel. Ik zit dichtbij het park, en de winkels en de sneltram zijn rolstoelvriendelijk. Ik zit hier goed. De verbouwing is wel erg vervelend, maar het kan niet anders. De informatievoorziening is goed. Wat ik wel moet zeggen, is dat ik als persoon erg op mezelf ben. Er worden wel activiteiten georganiseerd, maar ik ga er niet heen. Ik heb al genoeg gedaan en fysiek gaat het moeilijk. Ik ben toe aan rust. (bewoner)

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor De Keizershof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.