Waardering van De Keizershof - Utrecht op 8 februari 2013

7.8

Na mijn operatie kon ik, gezien mijn prive situatie, niet naar huis. Ik heb ervoor gekozen om naar de Keizershof te gaan. Ik wil mijn dank uitspreken in de breedste vorm die er is. Dank zij het geduld van de verzorgende heb ik snel het vertrouwen terug kunnen winnen, binnen mijn eigen kunnen. In de avond kwamen ze even bij me om te vragen of ze iets konden betekenen. In het begin werd ik geholpen volgens afspraak, later kon ik veel zelf. De persoonlijke aandacht was voor mij heel prettig. Ik hoop niet dat ik een tweede heup nodig heb, maar als dat wel het geval is dan weet ik waar ik ga revalideren! Hartelijk dank voor de goede zorg.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor De Keizershof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.