Waardering van Fleurâge Residences Bloemendaal, De Villa - Bloemendaal op 25 november 2018

Toen één van onze hoogbejaarde ouders overleed, kon de ander vrijwel meteen worden gehuisvest in deze prachtig gelegen zorginstelling met liefdevolle vaste verzorgsters en ondersteunend personeel. De bloementuin, de bomen en de binnenplaats met vijver bieden een heerlijke omgeving voor een dagelijks wandelingetje. Het eten is voortreffelijk en wordt met veel aandacht geserveerd en mede daarom met smaak opgegeten. Er is alle gelegenheid voor de bewoners om hun eigen leven te kunnen leiden. Een rustige plaats met veel privacy en toch de nodige dagelijkse en persoonlijke aandacht. Wij zijn Fleurâge dan ook zeer erkentelijk voor alle goede zorgen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Fleurâge Residences Bloemendaal, De Villa? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.