Waardering van Hart van Zwaag - Zwaag op 25 oktober 2020

7.7

Als één van je ouders naar een verpleeghuis gaat, omdat de zorg thuis niet meer lukt, dan is dat altijd een moeilijke beslissing. Hij of zij neemt afscheid van een heel leven en vaak van een dierbare woonomgeving. Hart van Zwaag was voor mijn moeder de best denkbare optie, toen zij haar huis moest verlaten. De kleinschaligheid, de grote aandacht voor haar welzijn en de moeite die gedaan wordt om haar goed te leren kennen om zo goed mogelijk in te kunnen spelen op haar behoeften, zorgen ervoor dat zij zich prettig voelt. Ze heeft een fijne kamer, met uitzicht op het grote pad waar zij iedereen ziet komen en gaan. Elke dag wordt er vers gekookt, de lunch is uitgebreid en wordt altijd afgesloten met vers fruit. Er is tijd voor echte aandacht, zeker op de dagen waarop het soms wat minder met mijn moeder gaat. Dit zorgt ervoor dat wij ons moeder telkens weer met een gerust hart toevertrouwen aan de zorgen van Hart van Zwaag.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Hart van Zwaag? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.