Waardering van Hart van Zwaag - Zwaag op 23 oktober 2020

9.3

Ik ben heel erg getroffen door de persoonlijke aandacht die iedereen krijgt bij Hart van Zwaag, niet alleen de bewoners maar ook de familie en mantelzorgers. Ook de manier waarop mensen met dementie serieus worden genomen en aandacht krijgen is echt fantastisch. Nooit is er irritatie of ongeduld of gebrek aan tijd. Het voelt als een warm huishouden bij het Hart en het is altijd fijn om op bezoek te gaan. tijdens de Corona tijd werd er veel en prettig gecommuniceerd met ons en werd er geregeld gevraagd om onze mening als er weer nieuwe maatregelen nodig waren. Toen we niet op bezoek mochten komen werden we op de hoogte gehouden door beeldbelcontact en door een mooie nieuwsbrief met foto's van wat de bewoners meemaakten. Mijn vader is de laatste jaren zonder mijn moeder best eenzaam geweest, maar in het Hart heeft hij zoveel nieuwe vrienden gekregen, ondanks dat hij bijna niet meer kan communiceren. De begeleiders hebben echt hart voor hun werk en voor de bewoners.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Hart van Zwaag? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.