Herbergier Hazerswoude-Rijndijk

Particulier woonzorgcentrum

Frederik van Eedenplein 4 2394 EB Hazerswoude-Rijndijk

Waardering van Herbergier Hazerswoude-Rijndijk - Hazerswoude-Rijndijk op 30 april 2021

Mijn moeder heeft bijna 2jaar in de Herbergier gewoond en heeft het daar prima gehad. De eerste maanden leek er zelfs een verbetering op te treden, door de fijne omgeving met aandacht van de medewerkers voor haar. Zij heeft een mooie laatste fase van haar leven gehad en veel warmte en liefde ontvangen. Steeds werden er activiteiten georganiseerd om de bewoners mee te laten doen of alleen maar te laten kijken en op die manier mee te laten genieten. Ook de locatie is ideaal: midden in het dorp en vlakbij winkels. Met mooi weer kan men buiten zitten en genieten van de dieren die er zijn (konijnen, kippen). Als mantelzorger heb ik mij er altijd welkom gevoeld. Door het zorgconcept van de Herbergier had ik het gevoel dat de kwaliteit van leven voor mijn moeder op een hoger plan werd gebracht; zij en ik genoten hiervan.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Herbergier Hazerswoude-Rijndijk? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.