Huize Avondrust

Particulier woonzorgcentrum

Lindelaan 11 4043 MA Opheusden

Waardering van Huize Avondrust - Opheusden op 21 oktober 2016

Dementie

Mijn vader is gedurende vier jaren in Huize Avondrust verzorgd. Dit werd met zoveel warmte, liefde en kundigheid gedaan, dat wij hem altijd met een gerust hart achterlieten. Hij is twee jaar geleden overleden en de laatste maanden had hij veel zorg nodig. Hij werd door hen verzorgd als een eigen vader. Dag en nacht stonden ze voor hem klaar. We hebben hier heel veel bewondering voor en zullen dit altijd blijven herinneren. Wij waren altijd van harte welkom om op bezoek te komen en zelfs te blijven eten. De gastvrijheid was heel bijzonder. Het was één grote familie. Ook de aandacht en de betrokkenheid van de medewerkers voor de bewoners en voor de familie viel op. Er was altijd een luisterend oor en met alle vragen kon je bij hen terecht, ook via de telefoon. Als er dingen in de behandeling veranderden, dan werden we thuis gebeld om dat door te geven of met ons te overleggen.We zijn nog steeds heel blij en dankbaar dat vader in Huize Avondrust verzorgd is. We hadden geen beter plekje voor hem kunnen wensen! Van harte wensen we alle medewerkers van Huize Avondrust Gods zegen toe.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Huize Avondrust? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.