Huize Plantage

Particulier woonzorgcentrum

Henri Polaklaan 11 A 1018 CP Amsterdam

Waardering van Huize Plantage - Amsterdam op 5 april 2017 Interview

Overige aandoeningen

Als ik ergens over bel, dan gebeurde het incidenteel dat de afspraak vertraagd overkwam of niet helemaal duidelijk was. Dat is nu wel erg verbeterd. Over het algemeen komen de verzorgers de afspraken heel goed en attent na. Er zijn korte lijnen. Als ik iets na wil vragen hoef ik alleen maar het kantoortje binnen te stappen. Ik word overal goed van op de hoogte gehouden, zoals over de medicijnen, als er wat veranderd of wanneer er overleg is geweest met een arts. Ze overleggen vaak wat ze gaan doen. Ik vind dat heel goed. De verzorgers zorgen heel attent voor mijn schoonzus. Het huis staat op een prachtige plek, maar het is oud. Er moet regelmatig wat aan gebeuren. Het uitzicht vanuit haar kamer vind ik ook niet ideaal. Er wordt wel naar gekeken of alles nog aan de veiligheidsvoorwaarden voldoet. Ze hebben onlangs bekeken of het gebouw nog brandveilig is en ze hebben wat dingen aangepast. Dat vind ik heel belangrijk. Ik ben blij dat mijn schoonzus hier zit, want ze voelt zich hier heel veilig.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Huize Plantage? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.