Huize Plantage

Particulier woonzorgcentrum

Henri Polaklaan 11 A 1018 CP Amsterdam
Er is 1 waardering

Waardering van Huize Plantage - Amsterdam op 4 april 2017 Interview

Deze kleinschalige instelling staat naar mijn idee in de mooiste straat van Amsterdam. Het is een bekende straat vol met architectuur. Ik vind dat mijn partner hier goed wordt verzorgd. Ze krijgt hier genoeg persoonlijke aandacht. Het personeel heeft gevoel voor humor en dat vind ik ook belangrijk. Een paar middagen per week komt er iemand om activiteiten te begeleiden, zoals bij een muziekactiviteit. Er is een tuintje voor en achter het gebouw waar mijn partner lekker kan zitten. Je hebt daar een goed uitzicht. De medewerkers vind ik goed hun best doen. Ze zijn wat ouder, omdat ze er lang werken. Ik vind ze heel kundig en professioneel. Ze hebben ook veel fantasie. Ze doen grappige dingen. Als ik bijvoorbeeld binnen kom, dan doet een medewerker alsof ze een interview houdt met mijn partner. Ze nemen ook initiatieven en dat vind ik goed. Als het bed aan vervanging toe is, dan geeft men dat op tijd aan. De privékamer van mijn partner vind ik mooi en groot met grote ramen. Ze heeft ook een aparte badkamer en een klein keukentje.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Huize Plantage? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.