Waardering van Huize Statigh - Den Haag op 23 april 2014

9.3

Nadat mijn oma zelf aangaf het eng te vinden om alleen te wonen kwam ze terecht in Huize Statigh. Daar is geconstateerd door de fysiotherapeut en huisarts dat haar knie versleten was. Na de operatie mocht ze na 2 dagen meteen weer terug naar Huize Statigh om daar de revalidatie voort te zetten. Binnen een week liep ze al weer en had geen pijnen meer. Gezien haar leeftijd (84) was ik er niet vanuit gegaan dat het herstel zo snel zou gaan. Dit alles door de goede zorg en verpleging in Huize Statigh. Huize Statigh is een thuis geweest voor mijn oma en ook voor mij want als ik op zaterdag op bezoek kwam was het als vanouds. Een toastje en een wijntje en gezelligheid (zonder dat het extra in rekening wordt gebracht). Mijn complimenten aan Huize Statigh want het is duidelijk dat mensen ongeacht hun ziektebeeld hun leven waardig kunnen voortzetten zoals ze het thuis gewend zijn.

Bent u of werkt u voor Huize Statigh? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.