Waardering van Huize Zocher - Haarlem op 26 maart 2019

Onze moeder kwam in huize Zocher wonen toen zij 93 jaar oud was en hulp, aandacht, liefde en verzorging nodig had. Nou, die heeft ze gekregen! Zij heeft in huize Zocher twee mooie jaren gehad. Soms in haar eigen appartement, vaak in de haast sprookjesachtige serre met terras aan en uitzicht op de singel. Een prachtige plek!De kleinschalige opzet van het huis staat garant voor optimale zorg en ook voor veel gezellige contacten met medebewoners; samen eten, een wijntje drinken, een boottochtje door Haarlem, met een huifkar over het strand, onze moeder heeft het allemaal meegemaakt.Niet alleen voor mijn moeder maar ook voor mij en mijn zussen voelde huize Zocher als 'thuis': een welgemeend en verdiend compliment aan de betrokken en vakbekwame medewerkers !

Bent u of werkt u voor Huize Zocher? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.