Martha Flora Bavel

Verpleeghuiszorg

uit 8 waarderingen. Deze zorginstelling heeft te weinig waarderingen.

Informatie over

Waardering van Martha Flora Bavel - Bavel op 21 februari 2022

Dementie

Sinds maart woont mijn moeder bij Martha Flora. Ze heeft het naar haar zin en men houdt rekening met haar interesses. Eigenlijk gaat ze bijna altijd in de meander eten, koffie drinken enz. en maakt daar contact met andere mensen. Er worden leuke activiteiten georganiseerd. Vorig jaar is men bijvoorbeeld naar een concert geweest, heeft men een museum bezocht en ging men naar een pluktuin in de buurt. Men gaat vrijwel elke dag wandelen met de bewoners. Met goed weer is er een dakterras waar mijn moeder erg enthousiast over is. Ze is daar ook met de bloemen bezig, net als vroeger in haar tuin. De sfeer is relaxed en het contact met de verzorgenden goed. Er wordt lekker gekookt en mijn moeder noemt het wel eens een hotel, wat veel zegt. Als ze zich wil terugtrekken in de studio is dat ook geen probleem. Er is meer personeel dan in een regulier verpleegtehuis en dat is prettig. De locatie midden in het dorp is ook fijn. Hopelijk kan ze er nog een tijdje wonen. Zo'n plek gun je iedereen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Martha Flora Bavel? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.