Waardering van Pelgromhof - Zevenaar op 28 november 2020

• N.v.t.

9.6

Mijn vader heeft in het verzorgingshuis de Pelgromhof Zevenaar gewoond, en het daar enorm naar de zin gehad. Hij roemde de verpleegkundigen om hun liefdevolle zorg en aandacht. Het restaurant en de keuken scoorde bij hem hoge cijfers, lekker eten, af en toe een borreltje met blokje kaas of een bitterballetje tijdens de activiteitenmiddag. Er werd altijd tijd gemaakt voor een praatje, zeker heel belangrijk in deze coronatijd ! Helaas is hij onlangs op 86 jarige leeftijd overleden, maar een tevreden vader heeft een tevreden dochter, vandaar deze waardering. Wat ik enorm gewaardeerd heb is dat in het begin er een goede begeleiding is geweest mbt CIZ, PGB, WLZ etc. Zeker als je daar nooit mee te maken hebt gehad kan dat een enorm doolhof zijn. Alle lof voor de Pelgromhof !

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Pelgromhof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.