Waardering van Artemisgroep, locatie Het Witte Huis - Zetten op 11 januari 2021

• Ziekte van Alzheimer

Mijn moeder heeft in Het Witte Huis te Zetten gewoond. Als Alzheimer-patiënte met sterk wisselende gemoedstoestanden heeft zij het de verzorging en haar medebewo(o)n(st)ers zeker niet altijd makkelijk gemaakt. Het is bewonderenswaardig hoe professioneel en vooral ook hoe betrokken, menselijk, liefdevol en persoonlijk de verzorgenden hier mee om zijn gegaan. De aandacht was er steeds op gericht om het mijn moeder zo comfortabel mogelijk te houden. Maximale Zorg met hoofdletters! Met de familie is altijd goed contact onderhouden. Het zorgplan werd regelmatig besproken en indien nodig aangepast aan de situatie. Via de portal Caren Zorgt werd heel getrouw meerdere keren per dag de toestand van mijn moeder gerapporteerd. Ook rondom het overlijden van mijn moeder hebben wij als familie het team verzorgenden als zeer betrokken en liefdevol ervaren. Het Witte Huis is een bijzonder prettige woon- en zorglocatie voor mensen met Alzheimer. Veel lof!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Artemisgroep, locatie Het Witte Huis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.