Waardering van Rosorum - Zorgvilla Waalre - Waalre op 11 maart 2019

9.7

Na enkele verzorgingsaccommodaties bezocht te hebben, kwamen we bij Rosorum Zorgvilla Waalre uit. Een schot in de roos!! Een kleinschalige zorgvilla waar veel zorg en aandacht is voor de 19 bewoners, die allen een eigen studio hebben met hun vertrouwde spulletjes van thuis. De gemeenschappelijke ruimtes zijn sfeervol, comfortabel en luxe ingericht. De Kerstversiering was prachtig! Er wordt veel georganiseerd op het gebied van muziek, beweging, spelletjes etc. en het eten is uitstekend verzorgd. Verschillende keren per week komt er een kok een heerlijke maaltijd bereiden en de andere dagen is de catering van hoog niveau. Een bewoonster corrigeerde mij toen ik opmerkte dat het wel een 5 sterren hotel leek: "maak er maar zeven van", zei ze. Dat zegt natuurlijk alles. De bewoners hebben het er heel goed naar hun zin!! We zijn dankbaar dat onze moeder daar heeft kunnen verblijven.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Rosorum - Zorgvilla Waalre? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.