September Wageningen

Particulier woonzorgcentrum

Melkweg 2-4 6707 CZ Wageningen

Waardering van September Wageningen - Wageningen op 9 september 2019

Dementie

Wij als familie zien weinig terug van de visie in het woonhuis in Wageningen. Er word weinig ondernomen, slechte communicatie, ongeschoold personeel (niet allemaal), nalatige/slechte leidinggevende (waardoor) veel onrust onder bewoners, familie en personeel. Nu veel verloop van personeel en zzp’ers, de een met de ander neemt ontslag. Wat wij en onze moeder heel erg vinden. Mochten wij als familie nog eens een keuze moeten maken voor onze moeder, dan zouden wij niet voor het zelfde kiezen.

Reactie van/namens Particulier woonzorgcentrum September Wageningen - Wageningen

Beste mevrouw, meneer, Hartelijk dank voor uw waardering. Bij September wonen mensen met dementie, zoals Alzheimer, in woonhuizen waar liefde, aandacht, betrokkenheid en gezelligheid voorop staan. Dat realiseren we samen met familie, naasten en vrijwilligers. Daarom gaan we graag met u in gesprek over uw toelichting. De waardering is anoniem. Ik zou het zeer op prijs stellen als u contact met mij zou willen opnemen. Dit kan op emailadres riadejager@wonenbijseptember.nl. Met vriendelijke groeten, Ria de Jager

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor September Wageningen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.