Stepping Stones - Villa Gardiaan

Schoolstraat 3 5104 JN Dongen
Deze locatie is onderdeel van Stepping Stones

Waardering van Stepping Stones - Villa Gardiaan - Dongen op 7 maart 2020

Beroerte

Toen wij ruim een jaar geleden een fijne woonplek voor onze moeder zochten, lazen wij op de website van de Gardiaan over een huiselijke, familiaire sfeer, gezamelijke activiteiten, ontspanning, bewegingsactiviteiten, veel voorzieningen. Helaas hebben wij het afgelopen jaar weinig hiervan gemerkt. Door hoog ziekteverzuim en verloop van personeel, dreigt de groep vaste ( waaronder enkele goede) medewerkers verder overbelast te raken en worden er steeds meer ZZPers ingezet. Meer en meer blijkt dat er onvoldoende kennis/ continuïteit is bij het zorgpersoneel, moeten wij als familie continue oog houden op het zorgproces en zelfs aansturen. Van alle genoemde activiteiten is nauwelijks sprake. Bewoners zitten veelal in de woonkamer te wachten op wat niet komt. Ondanks zeer regelmatige gesprekken met de organisatie en de belofte dat er hard gewerkt wordt aan verbetering, is dit tot op heden nauwelijks zichtbaar. Wij hebben besloten onze moeder te verhuizen naar een andere zorginstelling.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Stepping Stones - Villa Gardiaan? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.