Villa Attent, Villa Bernard

Particulier woonzorgcentrum

De Joncheerelaan 144 7441 HL Nijverdal
0548-626365 (algemeen), 0548-656312 (Villa Bernard)

Waardering van Villa Attent, Villa Bernard - Nijverdal op 7 september 2019

Mijn moeder woont al geruime tijd in Villa Attent. Het is een kleinschalig huis met voor elke bewoner een eigen kamer en twee fraai ingerichte gemeenschappelijke ruimten. Het voelt er knus en gezellig. Ze wordt goed verzorgd, de verpleging staat altijd voor haar klaar. Het voelt een beetje als een nieuwe familie die je, als dochter van, erbij krijgt niet alleen de andere bewoners maar ook de verpleging is bekend en zij kennen jou.Voor ons, haar kinderen, is het een hele zorg minder (letterlijk en figuurlijk) nu onze moeder in De Villa woont. We weten dat zij daar goed verzorgd wordt. En daarbij wordt er bijna elke dag vers gekookt, eten de bewoners samen, is er ruimte voor een spelletje, kijken ze samen televisie als men daar zin in heeft en, ook belangrijk, zij krijgt haar medicatie op tijd. Hoop dat mijn moeder hier nog lang met heel veel plezier kan blijven wonen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Villa Attent, Villa Bernard? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.