Waardering van Villa Hooghe Heide - Amersfoort op 14 december 2019

8.5
  • Dementie

Villa Hooghe Heide is een prettig huis, overzichtelijk, niet te groot. Mijn moeder heeft er een ruime kamer, op de begane grond, met uitzicht op de tuin. Er is een gezellig aangeklede gezamenlijke huiskamer waar de bewoners met elkaar eten. Zij geniet van de mooie tuin, waar ze elke dag achter haar rollator een paar rondjes loopt. Doordeweek is er elke ochtend een activiteit waaraan ze meedoet, als ze tenminste de energie ervoor heeft. Elke dag wordt koffie en thee langs gebracht en ’s middags ook regelmatig een lekker hapje en drankje. Het verplegend personeel is betrokken en aangenaam in de omgang. Over de zorg zijn we heel tevreden; de communicatie met ons (de kinderen) over de zorg is uitstekend.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Villa Hooghe Heide? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.