Waardering van VillaKeizersKroon - Kleinschalig wonen met 24-uurs-WLZorg - Maastricht op 24 oktober 2017 interview

• Aandoeningen bij de vrouw - overig

De medewerkers houden zich puur aan de afspraken. Regelmatig is er een kleine evaluatie, maar we zitten altijd op een lijn. Er is een goede bezetting. De medewerkers zijn vriendelijk en lief. Het is toch een vak apart en is niet altijd makkelijk. Je moet de goede toon weten te raken. Weet je dat niet, dan is het moeilijk. Het is praktisch om per mail je vraag of verzoek te sturen, vooral als ik tijd tekort kom. Dit wordt dan netjes opgepakt. Mijn moeder heeft er goede dagen tussen, maar is ook vaak aan de sombere kant. Als zij zin heeft, doet ze mee aan de activiteiten. Het gebouw is oud, twee oude woonhuizen zijn omgebouwd. Het ligt aan de rand van Maastricht en er is genoeg groen om te wandelen. De kamers hebben een eigen badkamer en toilet. De living is groot en daar wordt vers gekookt. Dit is een dagelijkse activiteit, wie zin heeft mag meehelpen. Dit wordt door de medewerkers natuurlijk wel gestimuleerd.

Bent u of werkt u voor VillaKeizersKroon - Kleinschalig wonen met 24-uurs-WLZorg? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.