Waardering van VillaKeizersKroon - Kleinschalig wonen met dementie - Maastricht op 4 oktober 2017 interview

Ik ben met mijn man hier terecht gekomen en ik moet zeggen het bevalt me hier heel goed. Het personeel is vriendelijk. Ze hebben altijd een open oor voor mij en wanneer nodig brengen ze mij ergens heen. Wanneer ik naar het toilet moet, hoef ik maar op het knopje te drukken en dan zijn ze zo bij mij. Door mijn aandoening is er geen verbetering in mijn toestand te verwachten. Toch leid ik samen met mijn man nog een prettig leven. Wij genieten van de sociale contacten en de mogelijkheden die hier zijn. Onder andere bij de klassieke concerten ,die hier georganiseerd worden, zijn wij altijd aanwezig. Ons appartement is goed. Heb ik niets iets op aan te merken.

Bent u of werkt u voor VillaKeizersKroon - Kleinschalig wonen met dementie? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.