Welstee, Villa Meijling

Particulier woonzorgcentrum

Stationsstraat 74 7622 LZ Borne
Deze locatie is onderdeel van Welstee

Waardering van Welstee, Villa Meijling - Borne op 3 april 2018 Interview

De medewerkers zijn enorm betrokken, ze kijken heel goed wat mijn vader nodig heeft en spelen daar goed op in. De verzorging vind ik ook goed. Ik ben in zijn algemeenheid heel erg tevreden. Mijn vader heeft een kamer voor zichzelf. Er is ook goed geregeld dat hij naar een andere kamer is gegaan. Het sanitair is voor gezamenlijk gebruik. Hij heeft hulp nodig bij het gebruik daarvan. Dat vind ik prima zo. De maaltijden worden op zijn kamer of gezamenlijk gebruikt. Tegenwoordig eet hij vaak in de huiskamer beneden en als het nodig is wordt hij daarbij geholpen. Er wordt veel aandacht aan de maaltijden besteed. Het bezoek kan ook mee-eten. Dat vind ik ook goed geregeld. Ik vind het een heel bijzondere locatie. Het is een vrijstaande villa en je hebt totaal niet het idee dat je in een standaard verzorgingshuis bent.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Welstee, Villa Meijling? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.