Woonlandschap de Leyhoeve, locatie Tilburg

Particulier woonzorgcentrum

Dokterbloemenlaan 9 01 5022 KX Tilburg
013-2070080
Deze locatie is onderdeel van De Leyhoeve

Waardering van Woonlandschap de Leyhoeve, locatie Tilburg - Tilburg op 5 juli 2020

Woonlandschap De Leyhoeve is een mooi concept. Op de zorgafdeling maakt men tijd voor persoonlijke aandacht en wensen van de bewoners. Iedereen is betrokken en oprecht geïnteresseerd in de bewoners. Mijn vader en moeder zijn samen heel goed en liefdevol verzorgd. Respect voor de huismoeders en de medewerkers van de verzorging. Helaas is mijn vader overleden en is mijn moeder nu terug naar Hilvarenbeek. Mijn vader is net in het begin van de coronatijd gestorven, daardoor konden wij niet samen afscheid nemen van mijn vader. De medewerkers van de Muziekkamer hebben zelf een afscheid voor mijn vader georganiseerd, zodat de medebewoners en medewerkers samen met mijn moeder afscheid van hem hebben kunnen nemen. Petje af! Heeft mijn moeder heel goed gedaan. Bedankt voor alles en ga zo door!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Woonlandschap de Leyhoeve, locatie Tilburg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.