Waardering van Woonzorg de Wende Overasselt - Overasselt op 15 september 2020

9.7
  • Dementie

De Wende biedt mijn demente moeder liefdevolle aandacht en verzorging. Ze kijken naar haar als individu en stemmen de zorg zo goed mogelijk op haar af. Er vindt zorgvuldig overleg plaats met huisarts en eventueel andere deskundigen over wat voor mijn moeder het beste is in een bepaalde situatie. Met twee medewerkers op zes bewoners is er ruimte voor veel persoonlijke nabijheid en wordt er een huiselijke sfeer gecreëerd. Het contact met mij en overige familie van mijn moeder is respectvol en vriendelijk. Het huis en de slaapkamers zijn royaal en comfortabel en de tuin is prachtig.

Reactie van/namens Particulier woonzorgcentrum Woonzorg de Wende Overasselt - Overasselt

Dank u wel voor uw waardering en uw persoonlijke toelichting, we stellen het op prijs te lezen wat u van De Wende vindt. Mocht u ideeën hebben om de kwaliteit van onze zorg verder te verbeteren nodigen we u van harte uit om contact met ons op te nemen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Woonzorg de Wende Overasselt? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.