Waardering van Woonzorg de Wende Overasselt - Overasselt op 24 april 2017 interview

8.3
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

Er is persoonlijke aandacht voor de mensen. Ze hebben 2 medewerkers op 6 bewoners en dat is riant te noemen. Ze nemen de tijd voor de bewoners en de familie. Je kan iedereen altijd aanspreken. We hebben niet het idee dat ze er geen tijd voor hebben. Het is zo kleinschalig dat het als vanzelf gaat. De omgeving is prachtig met een gigantische tuin waar ze in kunnen zitten en wandelen. Ze hebben een atelier waar ze allerlei activiteiten in kunnen doen. Mijn moeder heeft een luxe kamer, die is ruim met eigen sanitair. Ik heb het gevoel dat mijn moeder meer in een huis woont dan in een instelling. Het persoonlijke contact is heel erg belangrijk. Het vormt een kleine gemeenschap met alle bewoners. Je krijgt vanzelf betrokkenheid met elkaar, zowel bewoners als familie. Je kent elkaar en dat voelt vertrouwd.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Woonzorg de Wende Overasselt? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.