Woonzorgcentrum Edelweiss

Particulier woonzorgcentrum

Kortenburglaan 4 3941 HR Doorn
Er is 1 waardering

Waardering van Woonzorgcentrum Edelweiss - Doorn op 12 april 2016 Interview

Over het algemeen genomen is de informatie goed. Ik word gebeld als er iets niet goed is met mijn zus. Tussentijds spreek ik met de verzorging als er iets is. Ook zijn er periodieke besprekingen. De afspraken lopen netjes op tijd. Zo nodig spoor ik mijn zus aan, om te zeggen als er iets niet naar haar zin is. Het huis vind ik geweldig. Goed toegankelijk en netjes. Buiten is het stukken minder. Je kunt hier slecht wandelen met oudere mensen. Maar dat kan het huis niet helpen. Bij vragen word ik netjes te woord gestaan door het personeel. Het huis is echt schoon hier. Het ruikt altijd fris als je binnen komt. Dat vind ik wel bijzonder genoeg om te vermelden. Het eten hier is fantastisch. Er wordt zelf gekookt met hulp van steeds twee bewoners. Bovendien wordt het altijd op een smakelijke manier gepresenteerd.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Woonzorgcentrum Edelweiss? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.