Beweging 3.0, Zorgerf Buiten-verblijf

Particulier woonzorgcentrum

Veenwaterweg 3 B 3881 RM Putten
Deze locatie is onderdeel van Beweging 3.0

Waardering van Beweging 3.0, Zorgerf Buiten-verblijf - Putten op 10 juli 2017 Interview

De instelling waar mijn man verblijft, vind ik een prima organisatie. Het is kleinschalig opgezet en dat vind ik prettig. De lijntjes zijn daardoor kort. Ondanks dat, zie ik veel verschillende gezichten. Dat is voor mijn man niet altijd goed. De omgang met de medewerkers vind ik prima. Ze zijn vriendelijk en heel geduldig. De communicatie vind ik goed. Het gaat voornamelijk via de mail. Wat ik goed vind aan de organisatie, is dat de mensen worden gestimuleerd om naar buiten te gaan. Er is een mooie tuin aanwezig, waar je actief aan mee kan helpen door bijvoorbeeld te schoffelen. Er zijn ook veel dieren, zoals varkens, paarden en schapen. Je kan hier bijvoorbeeld ook helpen met voederen. Verder worden er ook veel andere activiteiten georganiseerd.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Beweging 3.0, Zorgerf Buiten-verblijf? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.