Waardering van Zorggroep De Laren, Villa Hoefstaete - Bosch en Duin op 25 mei 2018

8.2

onze moeder heeft ruim een jaar gewoond in de Hoefstaete, en heeft het er erg fijn gehad. de ambiance sloot naadloos aan bij haar levensstijl. zij waardeerde de mensen die er wonen en werken en deze waardering was wederzijds. er was ruim voldoende kwalitatieve aandacht voor haar, ondanks de vele wisselingen van personeel. ze kon ook erg van het eten genieten, net zoals wij wanneer we wel eens mee aten. voor ons als familie was de communicatie wel eens lastig, omdat er geregeld niet of erg laat werd gereageerd op contactmomenten onderzijds. onze moeder heeft daar verder geen last van gehad. in haar allerlaatste levensfase was de samenwerking tussen ons als familie en de Hoefstaete adequaat,  warm en van een hoge kwaliteit.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep De Laren, Villa Hoefstaete? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.