Waardering van Zorggroep De Laren, Villa MaJa - Rhoon op 30 september 2015

7.8
  • Dementie

Onze moeder is zeer liefdevol verzorgd in Villa MaJa. Ze heeft er tot het einde van haar leven met veel plezier gewoond, ondanks haar dementie. Echt alle lof voor de medewerkers en vrijwilligers! De informatievoorziening en het maken van afspraken was nog weleens moeilijk, maar dat kwam ook doordat het management niet goed functioneerde. Daar is nu nu gelukkig een positieve wending in gekomen. De interim locatiemanager bracht hier al verandering in. De huidige locatiemanager brengt hier ook verandering in. Bijscholing van het personeel moet ook de aandacht blijven houden. De openbare ruimten zijn soms te krap voor alle hulpmiddelen die de bewoners gebruiken. En ook het onderhoud van de tuin blijft een aandachtspunt. De bewoners worden wel heerlijk verwend en als familie hebben wij ons altijd heel welkom gevoeld.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep De Laren, Villa MaJa? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.