Zorggroep De Laren, Villa Sluysoort

Particulier woonzorgcentrum

uit 13 waarderingen. Deze zorginstelling heeft te weinig waarderingen.

Informatie over

Waardering van Zorggroep De Laren, Villa Sluysoort - Maarssen op 1 november 2017

Mijn moeder, een zeer zelfstandige en onafhankelijke vrouw, heeft de laatste 4 maanden van haar leven in Sluysoort gewoond. De accommodatie is nieuw, modern en zeer ruim en mijn moeder heeft genoten van haar prachtige balkon en de tuin. De verzorging was hartelijk en prettig. De verpleging van mijn moeder in haar laatste fase was persoonlijk en warm. Sluysoort is enorm gastvrij voor bezoekers en gasten.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep De Laren, Villa Sluysoort? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.