Zorggroep Drenthe, De Noorderkroon

Noorderkroon 100 9301 JV Roden
Deze locatie is onderdeel van Zorggroep Drenthe

Waardering van Zorggroep Drenthe, De Noorderkroon - Roden op 24 juli 2017 Interview

Aandoeningen bij de vrouw - overig

Het is een oud tehuis, en dus mankeert er nog wel wat aan. Het tocht nogal als het hard waait. Ook de kastjes in de keuken hangen zo hoog dat ik niet overal bij kan. En er zijn heel weinig stopcontacten, dus je moet veel met verlengkabels werken. Dat is erg rommelig overal. Ook niet erg veilig vind ik. Het personeel is ontzettend lief en vriendelijk voor mij. Dat kan niet beter. Ze doen echt alles voor mij en staan altijd voor mij klaar. Ze behandelen me altijd keurig en ze zijn altijd bereid om wat extra's voor mij te doen. Dikke pluim voor deze mensen. Er heerst een heel goede, gemoedelijke, sfeer. Ik woon hier heel erg graag. Ik heb een mooie plek waar ik hoop te blijven tot mijn dood. Ik zou het erg vinden als ik hier nog weer weg moest naar een ander tehuis. Ik verveel mij geen dag hier.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Drenthe, De Noorderkroon? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.