Zorggroep Drenthe, De Noorderkroon

Noorderkroon 100 9301 JV Roden
Deze locatie is onderdeel van Zorggroep Drenthe

Waardering van Zorggroep Drenthe, De Noorderkroon - Roden op 24 juli 2017 Interview

Aandoeningen bij de vrouw - overig

Het personeel is verschillend. De een die helpt je beter dan de ander. Sommige doen het met net een beetje meer aandacht dan de ander. Sommige raffelen het een beetje af en anderen besteden er net wat meer zorg aan. En ik kan dat zelf nog wel zeggen, maar mensen die dement zijn kunnen dat niet meer en ik vind dat wel zorgelijk. Maar ik kan wel met iedereen goed overweg. En er wordt goed op mij gelet. Er komt regelmatig even iemand kijken of het goed met mij gaat. Dat is wel een veilig gevoel. Ik vind het wel vervelend dat ik 's morgens vaak laat wordt geholpen. Soms zit ik om half elf nog in mijn nachtkleding. Ik was gewend om vroeg op te staan en nu ben ik afhankelijk van anderen. Het is gewoon een gebrek aan personeel. Ik vind het appartement wel wat aan de kleine kant, maar ik heb alles wat ik nodig heb. Ik vind dat ik een mooie, gezellige, kamer heb. En ook de douche is lekker ruim. Dus niks op aan te merken. Ik heb het hier heel goed en we worden goed verzorgd. Het enige minpunt vind ik dat we zo ver van het dorp af zitten. Je kunt nooit even alleen naar het dorp in. Er is bijvoorbeeld geen pinautomaat. Er is wel een winkeltje waar je je dagelijkse boodschappen kunt doen, maar als ik nieuwe kleren of schoenen nodig ben moet ik naar het dorp. En dan moet er iemand mee.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Drenthe, De Noorderkroon? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.