Zorggroep Drenthe, De Noorderkroon

Noorderkroon 100 9301 JV Roden
Deze locatie is onderdeel van Zorggroep Drenthe

Waardering van Zorggroep Drenthe, De Noorderkroon - Roden op 24 juli 2017 Interview

Aandoeningen bij de vrouw - overig

Ik vind dat ik een leuk appartement heb. Alles wat ik nodig heb is aanwezig. Ik heb verder geen wensen. Ook over de verpleging heb ik geen opmerkingen. Ze doen hun werk heel erg goed, vind ik. Ze zijn ook altijd vriendelijk en opgewekt. Ook gemaakte afspraken worden goed nagekomen. Ook een luisterend oor wordt wel even tijd voor gemaakt. maar ik heb dat niet zo vaak nodig. Ik krijg regelmatig bezoek van familie en daar bespreek ik alles wel mee wat mij bezig houd. Ik vind mijn kwaliteit van leven best nog wel erg goed. Ik vind dat ik best nog een leuk en waardevol leven heb. Ik heb veel contacten in het huis. Als er iets wordt georganiseerd ben ik daar vaak wel bij. Vooral zang en muziek vind ik erg leuk. En ik eet elke dag in het restaurant. Dat vind ik lekker gemakkelijk en erg gezellig. En het smaakt me prima.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Drenthe, De Noorderkroon? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.