Zorggroep Drenthe, De Noorderkroon

Noorderkroon 100 9301 JV Roden
Deze locatie is onderdeel van Zorggroep Drenthe

Waardering van Zorggroep Drenthe, De Noorderkroon - Roden op 24 juli 2017 Interview

Aandoeningen bij de vrouw - overig

Ik vind dat ik een prachtig appartement heb. Ik heb een prachtig uitzicht. Alles is aanwezig wat ik nodig heb. Ik heb een aparte slaapkamer en een aparte badkamer. Ik word twee keer per week gedoucht en dat vind ik voldoende. Ik krijg alle zorg die ik nodig heb. Ik hoef zelf nergens aan te denken. En dat vind ik wel heel erg fijn. Iedereen is altijd even lief en aardig voor mij. Ik krijg alle aandacht die ik nodig heb. Ik heb het hier prima naar de zin. Ik hoop hier nog lang van te mogen genieten. En we worden overal goed van op de hoogte gehouden. Tijdens het middageten worden wel vaak tegen ons verteld wat er te doen is. En we krijgen dat ook altijd via een brief op de kamer. Het eten is over het algemeen erg goed. Geen klachten over.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Drenthe, De Noorderkroon? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.