Waardering van Zorghoeve De Port - Kelpen Oler op 8 januari 2017

7.2

Wij hebben de zorg voor onze zuster en schoonzuster op De Port slechts op afstand mee gemaakt en baseren onze waardering op de keren dat wij haar hebben bezocht en op het telefonisch contact dat wij regelmatig met de zorgmanager hadden. Op basis van die contacten zijn wij positief over De Port. De accomodatie is goed en het personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Onze (schoon)zus voelde zich er thuis en was na uitstapjes altijd erg blij om weer terug te zijn. In de contacten met de zorgmanager bleek dat zij zich echt betrokken voelde bij het welzijn van onze (schoon)zus. Wij vonden de medische begeleiding door de huisarts een kwetsbaar punt. Met name in de laatste fase van het leven van onze (schoon)zus heeft De Port zich zeer bij haar betrokken getoond en alles gedaan om haar deskundig en waardig te begeleiden. Wij zijn daar nog altijd zeer dankbaar voor.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorghoeve De Port? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.