Waardering van Zorghuis Huize Scherpenzeel - Goor op 30 april 2020

• Ziekte van Alzheimer

De zorgverlening is prima vanaf de eerste dag dat mijn schoonvader naar huize Scherpenzeel toe zou gaan. Wij kregen alle vrijheid de kamer in te richten. Werden regelmatig voorzien van een kopje koffie of ander drinken, heel gastvrij. Bij zijn eerste binnenkomst werd mijn schoonvader heel gastvrij ontvangen en werd alle tijd voor hem genomen om kennis met hem te maken. Hij werd meteen opgenomen in de groep en werd overal bij betrokken. Dagelijks waren er diverse activiteiten waaraan hij telkens deel kon nemen wat hij vaak deed. Er werd veel aandacht besteed aan zijn gezondheid en zo nodig de arts erbij gehaald. Ook voor het uiterlijk waren goede voorzieningen zoals kapper en pedicure. Toen mijn schoonvader in de terminale fase belandde werden wij steeds goed geinformeerd en kregen wij alle ruimte hem te bezoeken. Toen wij 24 uur per dag bij hem wilden zijn werden ook wij daar bijzonder goed ondersteund en verzorgd. Helaas is hij op 95 jarige leeftijd tevreden overleden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorghuis Huize Scherpenzeel? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.