Waardering van Zorghuis Tegelen - Tegelen op 21 februari 2018

7.8

De visie van Sandra heeft helemaal mijn voorkeur daarom hebben wij ons mam ook laten wonen in Zorghuis Tegelen. Een minpunt is dat er de laatste tijd veel wisseling is geweest van personeel (telkens nieuwe gezichten) wat niet voor alle bewoners/mantelzorgers fijn is en dus ook onrust met zich mee brengt . In het zorghuis wonen mensen met somatische en cognitieve beperkingen bij mekaar er zijn ook geen gesloten deuren  dat is heel fijn maar niet altijd geschikt voor alle dementerende vooral bedoelt voor de bewoner met loopdrang. In de huiskamer kan het soms heel druk zijn (bezoekers etc) Dat is dan voor de bewoners die niet tegen veel prikkels niet zo fijn ze kunnen hier dan ook heftig op reageren, wat vervolgens weer tegen reacties teweeg brengt. Ik werk zelf al jaren in de zorg als VIGer en Cozodi en de nodige ervaringen opgebouwd. Verbeterpunten zijn er overal en we  leren  dagelijks van en met elkaar.Wij zijn blij dat ons mam daar woont en ik zal het ook aanbevelen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorghuis Tegelen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.