Waardering van Zorgkwartier Venray - Venray op 26 oktober 2020

8.3
  • Hartfalen

Het is een nieuwe organisatie waarin mijn vader als een van de eerste bewoners kwam wonen. Alles was nieuw en het was dus een zoektocht naar hoe gaan we dit samen doen. Zowel bewoners als medewerkers zijn vreemden voor elkaar en moeten elkaar leren kennen. Ook het huis, de omgeving was nieuw. Het is dus een lerende organisatie die open staat voor feedback. Mijn vader heeft maar 5 1/2 week gewoond binnen het zorgkwartier toen is hij helaas overleden. De medewerkers waren heel respectvol, de wensen en behoeftes van mijn vader waren leidend. Wij als familie konden ook anticiperen. Mijn vader heeft ook een waardig afscheid kunnen hebben binnen het zorgkwartier. Voor de korte periode van wonen van mijn vader, waren wij heel tevreden over de zorg en dienstverlening binnen het zorgkwartier.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgkwartier Venray? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.