Waardering van Zorgresidence Het Seminarie - Amersfoort op 10 juni 2020

Verhuizen in Coronatijd; een spannende onderneming. Maar de keus om in het Seminarie te gaan wonen was weloverwogen en zeer gewenst vanwege de kwaliteit van de zorg, de kleinschalige huiselijkheid, de urbane historische omgeving, het Katholiek/Christelijk karakter en de centrale ligging. We besloten ondanks de delicate situatie te verhuizen en kregen volledige medewerking van de beide zorgresidenties. Met de verhuizer werden de veiligheidsprotocollen overlegd en alles zodanig gepland dat de verhuizing zo soepel en veilig mogelijk zou verlopen. Na 3 intensieve dagen van verhuizen konden wij mijn schoonouders welkom heten in hun mooie nieuwe thuis. Alles klopte, alles paste (zelfs de vleugel van mijn schoonvader) en het ademde geborgenheid en liefde. Vanaf dag één voelden mijn schoonouders zich thuis. De warme, betrokken en waakzame zorg en de fijne contacten met het personeel en de bewoners; Ook voor ons als kinderen geeft dit een veilig en gerust gevoel en we zijn heel dankbaar!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgresidence Het Seminarie? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.