Saamborgh, locatie Reedewaard

Particulier woonzorgcentrum

Kerkstraat 100 1354 AC Almere
036-5402077
Deze locatie is onderdeel van Saamborgh

Waardering van Saamborgh, locatie Reedewaard - Almere op 1 november 2016 Interview

Overige aandoeningen

Afspraken die gemaakt worden, worden traag opgevolgd als ze al worden nagekomen. Afspraken die met de leiding worden gemaakt zijn lastig na te komen omdat er veel verloop is in de leiding. Ik tref mijn vader regelmatig ongeschoren aan. Kleding en hygiene mogen wel beter in de gaten gehouden worden. Ook zou men meer kunnen overleggen als mijn vader nieuw ondergoed of toiletartikelen nodig heeft. Medewerkers en vrijwilligers zijn erg gemotiveerd en betrokken. Leidinggevenden zijn zeker minder kapabel. Er is al een hele tijd geen zorgmanager, ik wordt nauwelijks geinformeerd. Ik moet zelf altijd vragen hoe het gaat. Het personeel luistert goed naar wensen en vragen. Keurige accomodatie, klein onderhoud laat wat te wensen over. De kamer is mooi en ruim genoeg.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Saamborgh, locatie Reedewaard? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.