Zorgresidentie Zonneburg Driebergen

Particulier woonzorgcentrum

uit 5 waarderingen. Deze zorginstelling heeft te weinig waarderingen.

Waardering van Zorgresidentie Zonneburg Driebergen - Driebergen-Rijsenburg op 6 april 2021

Nierkanker

Driebergen, 8 april 2021 Aan al het personeel van de Zonneburg. Toen ik 5 maanden gelden de diagnose nierkanker kreeg, maakte ik me meteen zorgen hoe mijn herstel na de operatie zou gaan verlopen. In mijn thuissituatie zou dat zeker niet gemakkelijk worden. Ik ben daarom op internet gaan zoeken naar een zorglocatie. Van een vijftal organisaties kreeg wisselende reacties..... van erg positief tot negatief. Twee zorglocaties sprongen er wat mij betreft heel positief uit, dat waren de Bilthuijsen in de Bilt en vooral de Zonneburg. Uiteraard wist ik niet wat ik kon verwachten was erg benieuwd hoe het verblijf zou zijn. Ik heb voor de Zonneburg gekozen en daar ben ik heel blij van geworden. Door al het personeel werd ik vriendelijk benaderd, het voelde of ik in een warm bad terecht was gekomen. Hierdoor is mijn herstel uitstekend gegaan en na 2 maanden verblijf valt het mij moeilijk om afscheid te nemen. Graag kom ik hier terug als gast om alle mensen weer te zien!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgresidentie Zonneburg Driebergen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.