Zorgvilla Ome Jan

Particulier woonzorgcentrum

uit 10 waarderingen. Deze zorginstelling heeft te weinig waarderingen.

Waardering van Zorgvilla Ome Jan - Vught op 9 juli 2022

Dementie

In het algemeen kan ik alleen maar zeggen dat ik enorm veel waardering heb voor Villa Ome Jan en hun medewerkers. Met veel aandacht en toewijzing zorgt het personeel met liefde en geduld voor mijn dementerende moeder van 91. De sfeer onder het personeel lijkt ook goed en met de familie van de inwonenden wordt ook met dezelfde aandacht omgegaan. Het familie gevoel wat men graag wil bieden klinkt hier duidelijk in door. De ligging is prachtig en de faciliteiten ook. Er is een week programma met activiteiten en voor hen die daar niet aan mee kunnen of willen doen, wordt er iets persoonlijks geregeld. Wat je wel merkt nog is dat OJ nog maar half jaar “jong” is en ook door een leercurve is gegaan, maar daar spreken ze gemakkelijk over en je merkt ook dat er zaken veranderd worden die goed bedacht waren maar niet zo goed uitwerkten. Overigens is het meeste van de oorspronkelijke gedachten nog steeds het uitgangspunt. Accoustiek in de gemeenschappelijke ruimte kan nog wel wat beter.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgvilla Ome Jan? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.