Zorgvilla Ome Jan

Particulier woonzorgcentrum

uit 10 waarderingen. Deze zorginstelling heeft te weinig waarderingen.

Waardering van Zorgvilla Ome Jan - Vught op 18 juni 2022

Mijn moeder heeft van November to aan haar overlijden in mei 2022 haar laatste maanden in Zorgvilla Ome Jan doorgebracht. Niet alleen de hele mooie omgeving en erg mooie kamers met heel fijne huiskamer/eetkamer en buiten terras zorgen voor de perfecte rust, genieten van de natuur in een omgeving die niet aan een verpleeghuis maar meer op een eigen huis lijkt. Wat toch voor een laatste fase in het leven veel fijner is en niet aan een ziekenhuis doet denken. De ruime kamers kunnen leuk ingericht worden wat ook meer op het ouderlijk huis lijkt. Het personeel is erg behulpzaam en aardig. Als dochter die in Amerika woont heb ik veel hulp gekregen om toch zoveel mogelijk contact te kunnen houden met mijn moeder. Dat was zowel voor mijn moeder en mij heel speciaal. De kok maakt maaltijden die aan een restaurant doen denken en veel restaurants kunnen hier niet eens aan tippen. In een woord voor een laatste woonplaats voor een geliefde is dit een echte aanrader. Nogmaals bedankt!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgvilla Ome Jan? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.