Waardering van Hiv Vereniging - Amsterdam op 5 september 2019

9.7
  • Hiv-infectie

Zeer prettige en actieve patiëntenvereniging die zich op allerlei vlak inzet voor de mensen die leven met hiv. De medewerkers zijn kundig, weten goed te helpen of te adviseren. Er is peer-counseling mogelijk. Ze nemen indien nodig stappen richting Zorgverzekeraars, Zorgverleners, apotheken etc. Er wordt voorlichting gegeven door het hele land aan studenten op allerlei niveau’s van VMBO tot universiteit, aan apothekers, zorginstellingen etcetc. Er worden veel activiteiten georganiseerd voor de diverse groepen mensen met hiv alsmede hun familie. Lid zijn en deelnemen aan de activiteiten zoals bv. de workshop Positief leven voelt voor mij persoonlijk als een warm bad en thuis komen bij familie. Ik kan lidmaatschap en deelname aan de activiteiten van deze zeer inclusieve vereniging alleen maar van harte aanbevelen! Ik heb het wel eens anders meegemaakt en bij die vereniging ben ik na een jaar meteen afgehaakt. Chapeau Hiv Vereniging!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Hiv Vereniging? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.