Nocepta, centrum voor specialistische pijnzorg

Pijncentrum

Geerdinksweg 141 7555 DL Hengelo

Waardering van Nocepta, centrum voor specialistische pijnzorg - Hengelo op 19 maart 2019

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Chronische pijn

Na mInstens meer dan een jaar tijd door vele specialisten bekeken, onderzocht en zo mogelijk behandeld ben ik uiteindelijk bij de specialistische pijnzorg van Nocepta terecht gekomen. Hevige pijnen in mijn rechter lies- buik-en heupstreek gaven mij steeds het gevoel dat de oorzaak best eens kon liggen aan het matje dat enige jaren geleden na een dubbele liesbreuk die zowel aan de linker als de rechterzijde waren geplaatst. Dezelfde pijnen door toedoen van het linker matjes zijn uiteindelijk met veel succes in het UMCG behandeld. Om de lange ritten naar Groningen te besparen en het advies dat men het hier net zo goed kon, heb ik voor het laatste gekozen. Mij werd dr. Gensen-Alblas toegewezen en daar heb ik geen spijt van gehad. Een luisterend oor, goed overleg en uitstekende behandelingen hebben er toe geleid, dat mijn laatste PRF behandeling bij het rechter matje zeer succesvol was en ik op dit moment nagenoeg pijnvrij ben. Ook het goede gesprek na afloop en het advies van als de pijn terugkomt direct aan de bel te trekken gaf het fijne gevoel dat dr. Gensen-Alblas de juiste persoon op de goede plaats was. Geruststellend, adviserend en het juiste gevoel om met patiënten om te gaan.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Nocepta, centrum voor specialistische pijnzorg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.