Waardering van Transcare - Groningen op 12 december 2019

• N.v.t.

1.7
  • Chronische pijn

Bijzonder slecht, Ik vind dit een zeer onprofessionele organisatie. De intake (drie afspraken) heeft me veel energie gekost en ik ben zeker een tijdje van slag geweest door het oprakelen van posttraumatische stress, iets wat ik op voorhand had gezegd te willen voorkomen. Ik krijg het idee dat Transcare perse met een kanon op een mug wil schieten voor resultaat. Dit lijkt me verre van maatwerk als je een vast stramien hanteert van het praatje over chronische pijn, hoe desensibilisatie werkt, een onderliggende depressie suggereert en een intake bij een psycholoog die a priori alles linkt aan psychosomatiek. Na 5 weken niets meer gehoord te hebben nam ik contact op om te horen dat ze uiteindelijk toch niets voor me konden doen. ik had een tè specifieke hulpvraag.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Transcare? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.