Waardering van Vermoeidheidkliniek, locatie Lelystad - Lelystad op 2 november 2018

4.1
  • ME

5 Maanden in therapie geweest, je moet bij de 2de afspraak tekenen voor de behandeling. Betaling is maandelijks of eenmalig (korting). Na 5 maanden therapie niet het gevoel dat ik er veel baat bij had, voelde meer aan als tijdvulling. Gestopt en gevraagd naar het restitutiebedrag, maar er word aangegeven dat de kosten in het begin al zijn gemaakt en dit wordt verspreid over de duur van de behandeling 24 maanden. Dus na 5 maanden maken zij geen kosten meer en krijg je nog 19 maanden behandeling? Ivm restitutie staat nergens beschreven dat je niet terugkrijgt bij stoppen van behandeling c.q. abonnement zoals hun het noemen. Heel erg jammer.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Vermoeidheidkliniek, locatie Lelystad? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.