Waardering van Vermoeidheidkliniek, locatie Lelystad - Lelystad op 22 augustus 2013

8.7

Ik ben 17 en ben ontzettend geholpen door het vermoeidheidscentrum. Ik heb leren omgaan met dit door onder andere de goede communicatie en goede behandeling met medewerkers bij dit centrum. Ik kan mij helemaal niet vinden in de negatieve reacties hieronder en vind die dan ook helemaal niet kloppen. Ik vind dat de mailtjes die ik stuur bij vragen altijd snel en netjes worden beantwoord en heb daar ook nog nooit enkele problemen mee gehad, ze helpen mij en daar ben ik ze erg dankbaar voor.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Vermoeidheidkliniek, locatie Lelystad? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.