Waardering van Vermoeidheidkliniek, locatie Lelystad - Lelystad op 6 september 2013

7.8

Voor mij is het behandeltraject in lelystad heel informatief, eerlijk, en begripvol geweest. Ik ben ontzettend dankbaar dat deze mensen zich dagelijks inzetten voor Me/CVS. Door hun stapsgewijze info omtrent mijn aandoening ben ik anders in het leven gaan staan. Eerst vocht ik - puur uit onwetendheid en verantwoordelijkheidsgevoel - dagelijks tegen mijn lichamelijke ongemakken en leefde ik continu op adrenaline, wat mij alleen nog maar zieker maakte. Nu twaalf maanden later, begrijp ik hetgeen waar ik jaren tervergeefs tegen vocht, en is duidelijkheid, innerlijke rust, en vooral zelfacceptatie er voor in de plaats gekomen. Ik ben het centrum ontzettend dankbaar, en ik hoop dat de behandelaars de kracht, het geduld en de moed op kunnen brengen om nog jaren hiermee door te gaan. Want zij zijn de pioniers die een wegversperring voorkomen waardoor de zoektocht naar een duurzame oplossing en of geneesmiddel een open weg blijft.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Vermoeidheidkliniek, locatie Lelystad? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.