Waardering van Vermoeidheidkliniek, locatie Lelystad - Lelystad op 2 oktober 2018

• ME

Voor mij persoonlijk : heeft het echt geholpen ?... JA, verwacht geen wondermiddel of pilletje dan wel na korte tijd zal het wel weer prima  gaan.nee: ook alles was voor mij niet van toepassing in de behandeling ( 1 jaar) en dat heb ik ook besproken, dat was ook goed we hebben toen de parameters aangepast.de rode draad is accepteren .....dat kregen ze mij aan het verstand op een deskundige wijze, en ja ik was sceptisch in het begin, maar het verraste mij dat het mij toch lukte om met energie lekkage om te gaan, dat het mag en er bij hoorde dat je je echt soms slecht/leeg  voelde.ook last van mijn rug : mijn houding was niet goed, ze hebben mij daar ook mee geholpen zonder dat ik daar om vroeg, gaat beter, minder pijn in de rug.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Vermoeidheidkliniek, locatie Lelystad? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.